تا بعدی

Seahawks Trying to Get RID of Richard Sherman for Being a "Bad Apple?"

3,033 بازدیدها· 11/09/23
The Fumble
The Fumble
1,938 مشترکین
1,938
که در Sports

Sherman has 2 years left with the Seahawks and they’ve been open about the possibility of trading him. And why not, a lot of people are saying he’s a bad apple. It’s still unclear whether...

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

 0 نظرات sort   مرتب سازی بر اساس


تا بعدی